!!!!!!!!!!!!!!!

Japp, nu kommer ett argt inlägg, så ni som inte vill läsa behöver faan inte heller.

Detta är riktat åt en person och jag tror nog denna personen ifråga vet vad hon/han gjort elr sagt.
Jag fattar inte vad problemet är hos dig. Bara för att jag kanske inte ringt och smsat dygnet runt, så behöver jag inte vara en dålig kompis. Jag kan tala om för dig att du är faan verkligen inte så jävla perfekt som du tror! Du hör aldrig av dig, du vill aldrig hitta på något för att du är tydligen upptagen hela tiden elr så orkar du inte ens flytta ditt arsle från din äckliga datastol. Är så jävla less på att du jämt och ständigt vill att folk ska tycka synd om dig själv bara för att du inte trivs med dig själv. Lilla du, jag går inte på ditt spel längre. Jag tycker att du får skaffa dig en ny kompis, för jag tänker inte vara din kompis längre. Jag orkar inte längre höra på tjat om dittan och dattan, skaffa ett nytt offer du kan snacka sönder för helevete!



Jag skriver detta till en enda person, så alla behöver inte ta åt sig.

Fuck off.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som är så ärlig annars, vågar du inte säga det till mig rakt i mitt face istället?

Kanske inte är så ärlig som du påstår!?

Btw, du missuppfattade mig hElt åt hållet dessutom, det enda jag mena var att du kanske inte skulle ta å påstå att dina vänner var skit för att dom hade planerat sin helg med någon annan! precis som du också gör!

sen vill du veta varför jag inte hörde av mig till dig på slutet? så kan jag ta å berätta det för dig en dag! OM jag nu orkar lyfta min röv ifrån min äckliga datastol! ;)

2009-11-19 @ 19:21:01
Postat av: Sassa & Seb

Säger en sak: Finns puckon för allt på denna jord!

2009-11-24 @ 23:03:53
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0