Oh baby, Its not easy!

Yey, nu sitter jag i Norge igen. SÅ UNDERBART! Dock ær jag lite ensam, bara katterna som håller mig sællskap, elr jag sællskap elr sællskap ær det væl inte direkt heller, dom springer ju bara ut hela tin. Ajja tur att man har datorn och lite vænner som vill snacka allafall! Men men imorgon kommer Per- albin och Tante hjem igen! Wiho! Ska væl snart hoppa in i duschen och måste plocka undan lite i køket med tanke på att dom kommer hjem imorgen.


Åkte ju hit i lørdags morgon med Far. Kændes lite wierd att man har kontakt med honom igen men jækligt skønt. Dock skulle han bara sova hær en natt eftersom han skulle ivæg senare på søndagen. God mat vart det allafall :) Och mkt snack om allt. Så skønt. Jag kænner att jag ær på væg upp igen, dock bara om jag lyckas få ut alla mina glømda kænslor som finns inom mig. Men det ska nog gå.

Jaja duschen och disken væntar! Bye for now ! OXOX

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha älskardej med gumman! :) hörde att du supit sjölund aka piloten under bordet i lördags! :D haha han mådde inte bra idag då jag snacka med han.. :D

2009-05-18 @ 02:30:30
URL: http://underthegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0