Use Somebody

Herregud vad jag har fått värsta bloggnojjan nu! Jaja, ska väl ta och berätta lite, var hos Pehå baby igår, slingade hennes hår för tredje gången.  (Hon ska nämligen gå från rött till blond) Nu börjar det nästan se blont ut! Faan vad jag är bra! :D  Sen satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Som vi alltid brukar göra. Sen somnade jag framför teven. I soffan framför teven vaknade jag i morse. Haha. Jag sov jäkligt skönt där. hehe. Klev upp fick lite te sen var det bara att fara hem till kissekatterna. (Mor var ju istallet) Men på bussen hem träffade jag Jess, vilket növel XD Hon följde med hem sen var det bara atta fara in till stan igen. Haha, var ju tvungen att växla pengar så jag kan åka till Norge.

Fy faan. På torsdag lämnar jag landet. Ska bli så jävla skönt! Komma bort från allt och alla här hemma.  Och nej, det är inte alla jag vill slippa. Så du behöver inte ta åt dig om du inte har gjort mig något ;D Dock har min resfeber inte hunnit infatta sig i min kropp. Den brukar komma sisådär två dagar innan och det är ju faktiskt idag. Ajja, den slår väl in inatt när jag ska sova. Haha.

Bollen ligger hos dig. Vad blir ditt nästa drag?

På återseende, make love not war <3


Imorrn ska jag träffa Zandra Ragger på stan. Sötproppen!


Jag och Zandra i bilen.

Kommentarer
Postat av: zandy

hihi i am a sötpropp :D :*

2009-03-18 @ 23:44:00
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0