The Winner Takes It All

Hej.

Jag måste flytta hemifrån. Jag håller på att få SPUNK! Det går inte en dag utan att mor och jag bråkat. Och varje bråk bli värre och värre. Sen har jag funderat ett bra tag på att flytta hemifrån, och det vet hon så det blir mkt bråk om detta.
Men samtidigt tycker jag i nuläget att det är skönt att bara "fly" från allt och åka till härliga Norge. Jag älskar verkligen att åka dit. Man blir en helt annan människa. Pånyttfödd liksom. Så jävla skönt. Dock blir det oftast mkt tänkande på vägen dit och hem. Man sitter själv i ett tåg med ingen att tala med. Och som ni redan vet vid det här laget är jag en tänkare. Det blir värre under resorna. Fast det är oxå ganska skönt att tänka mkt, man får liksom ut ganska mkt utav att tänka lite på allt möjligt. Det är som min egna terapi. Hoppas jag far dit redan på tisdag. Synd bara att jag inte kan vara där för min  kära vän Sara. Hon ska ju in på en operation, då hade jag gärna varit där för henne. Men jag finns där i tankarna gumman <3 Puss på henne allafall!

Nu sitter jag här med en massa funderingar IGEN. Ja jag vet, jag kan inte låta bli. Men jag undrar när jag ska få ta del av det ljuva livet? Är det kanske bara en myt påhittad av de personer som längtar såsom jag? Mina funderingar, jag förväntar inget svar men en förändring.

Peace out <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0