Oh my gosh!

YEY! Nu är jag i Norge. Elr jag har vart i Norge i två dagar nu. Hehe. Per-Albin kom och hämtade mig på tågstation, vi for och handlede lite smått och gott. Sen for vi till Perrans jobb. Han är ju kökschef på en resturang. Väl där hälsade jag på alla hans underståttar och vart t.om bjuden på mat. Mumma vare! Sen for vi hem, väl hemma öppnade man en tuborg och mådde gott. Mkt snack vart det om allt den kvällen. Det är alltid trevligt att prata med andra på samma nivå som en själv. Ja och igår vart det ungefär samma som första kvällen. Dock var det kännaigenvilkenlåtochartist tävling. Haha det var skit kul!

Ja nu sitter jag allafall här och ska väl ta och hoppa in i duschen och bli en ren. Haha. Skriver kanske mera senare :)
 




Nu har det inträffat IGEN. Ni som känner mig väl vet vad jag snackar om. Känns både och, alltså bra OCH dåligt. Vet inte riktigt hur jag ska agera längre. Hur ska jag gå till väga härifrån ? Vad ska ske här näst? Hur blir det sen? Just nu känns det fakitskt ganska bra men men som sagt jag har vart med att det vänt förut när det vart som bäst.








Slänger in en gammal bild.



Puss fra Norge ! <3

Kommentarer
Postat av: zandy

haha du uppdaterar ju aldrig din prupp!! SÅ upptagen kan du ju inte vara i Norge så du inte har tid att skriva nån rad! ;)

2009-03-30 @ 21:57:33
URL: http://zandrasellbom.blogg.se/
Postat av: Salle

Will Farell är stördast i världen, men sen är ju störd humor den bästa humorn också ;)

2009-04-18 @ 11:29:12
URL: http://nicolasanelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0