Jag är en vampyr

Yes. I'm here again. Sitter med en ganska elak huvudvärk. Dock är den självförvållad. Hehe. Tänkte berätta lite om igår. Förfest hos Sanna och Patrik sen skulle vi in till staden. I staden träffade man en del kändisar. Ganska bra kväll trots att jag har ont på dom mest konstigaste ställerna idag :S Armbågen kan jag knappt röra vid, då grinar jag av smärta. Haha. Sen har jag lite rivsår här och där. Haha. Vem är den skyldige? Du? hehe. Ajja Joannas söta lilla mamma kom och hämtade oss cirkus när avenyn stängde. Dock hade jag kunnat åkt hem tidigare. Skitsamma, det avr en kul kväll. Det måste vi göra om!

Idag (Lördag) stod mor och melodifestivalen på menyn. Skoj. Jag pallar verkligen inte en hemmakväll med svenska folkets favoritprogram. Jag får en konstig klåda över hela kroppen och mår bara allmänt illa. Uscha. Dock tyckte jag att fel låt vann. Men det tycker jag nästan alltid. Haha. Ugglan skulle ha vunnit.

Har även funderat lite idag. Jag tror jag är på väg ner i det dära träsket igen. Bajs. Kan bara hoppas på att den här gången kommer bli bättre än sist. Jag hoppas hoppas hoppas! Dock vet jag inte riktigt om det är möjligt för mig att känna såhär. Inte efter allt som hänt, men hoppas gör jag som en galning! Det vet jag att ni gör oxå ;D Hehe.


Peace out!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0