I'm so exited

Yey, nu är det inte långt kvar tills jag lämnar landet. 14:10 lämnar mitt tåg station på väg mot nya marker! Fy faan vad sjönt det ska bli. JAG LÄNGTAR!!!!!!

Btw, jag och Joanna har kommit fram till att vi ska bli helt nya människor. Bättre sådana.
Här skriver jag in vad vi ska följa. Så om det kanske är någon annan som vi joina är det bara att göra det! Allt för en bättre livsmiljö och bättre självkänsla!


7 tips för kropp och själ
Det är aldrig för sent att bli en bättre människa. Kickstarta våren med improvemes härliga tips för ett ökat välbefinnande.

1. Vårväder innebär regn och kyla ena dagen och solsken nästa dag. Njut av de fina vårdagar som bjuds. Frisk luft och solljus ökar energin och håller humöret på topp.

2. Skratt ökar välbefinnandet och hjälper till att motverka stress. Hyr en komedi eller surfa in på youtube och se till att få ett gott skratt.

3. Goda gärningar gör alla människor glada. Genom att glädja någon annan upplever de flesta verkliga lyckokänslor.

4. Välkomna våren med en välbehövlig makeover. Unna dig en skön massage eller ansiktsbehandling och stressa ner. Budgetvarianten för dem som har det knapert i plånboken är hemma-spa ett skönt alternativ. Tappa upp ett bubbelbad, lägg en ansiktsmask och måla naglarna. Bra och effektiva produkter hittar du på alla skönhetsbutiker på nätet.

5. Ny säsong – nytt frukostalternativ. Förbättra dina frukostvanor genom att välja långsamma kolhydrater och mycket proteiner. Det håller dig mätt och du slipper känna ett starkt sötsug innan lunch.

6. Sätt upp mål för vad du vill uppnå resten av året och gör ditt bästa för att nå dem. Belöna dig vid varje delmål och deppa inte ihop om du misslyckas på vägen. Att nå sina mål är en riktig boost för självförtroendet.

7. Skaffa dig ett nytt intresse eller hobby. Finns det något du länge drömt om att göra, som exempelvis ta danslektioner, måla, tillverka smycken, sporta – släpp in hobbyn i ditt liv. Hobbys skapar kreativitet som i sin tur ger energi och glädje.





Sen har kommit fram till att testa den här nya grejen, Karma. Dom här reglerna ska vi följa :)

REGLER;
1. Jag får inte säga negativa saker om mig själv, även om dom är sann enligt mig eller någon annan!

2. Jag ska ta åt mig å bara hålla med! (Bara positvia saker)

3. Jag ska göra de saker jag inte vågat tidigare!

4. Varje gång jag går förbi en spegel och ser mig själv, ska jag inte tänka en enda negativ tanke utan bara possitiva, berömma mig själv även om ja inte tycker det!

5. Jag ska tänka possitivt i allt, å speciellt i det som har med mig själv att göra!

6. Jag ska stå på mig själv som jag aldrig gjort tidigare!

7. Jag ska inte svika mig själv, utan göra det som är rätt!

8. Jag ska lära mig att se mig som jag vill se mig, dvs nöjd över att vara just jag, mitt utseende, min kropp, min personlighet!

9. Jag ska utveckla mig till något bättre, inte bli en ny person, utan bara bli bättre och säkrare!

10. Jag ska sluta vara osäker!

11. Ingenting ska stoppa för att jag ska nå målet!









Här är min Onkel (Morbror) Per-Albin med hans tjej Rita.
Det är hos dessa jag kommer spendera mina förhoppningsvis två veckor
långa arbetssemester!


puss på alla där hemma och medans jag är borta hoppas jag att ni inte hittar på alldeles för mkt tok. Spara lite tills jag kommer hem ;D

Peace for now. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0