Dancing with tears in my eyes

Yes, nu jäklar! Nu skriver hon tredje inlägget på en vecka, vad händer? ;O. Haha.

Idag satt jag klockan på 12:00 för jag kände att jag inte skulle sova bort hela dan. Klev upp, gick med Troja på affärn, kom hem satte mig vid datorn. Satt där kanske fram till åtta - halv nio sen ringde Flanharen och frågade om jag skulle med till Josse. Jag hänkade på. Satt hos henne en stund och snackade lite skit, sen bestämde vi oss för att åka in till stan och kolla läget. Satt i bilen och tokade oss. Hade riktigt skoj. Sen kom jag hem för en liten stund sedan. Då låg det en nödig hund innanför dörren så det var bara att vända i dörren. Hehe, nu sitter jag allafall här och njuter av fredagskvällen. Hoppas eran fredag var lika trevlig som min.


OXOX / e

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

WOOOOWO!!!!!!!!!! =D

2009-07-19 @ 20:36:19
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0