More then words.

Förlåt kära läsare att jag inte skrivit på hur länge som helst. Det har helt enkelt inte blivit av. Mkt har väl inte hänt sedan sist, elr kanske lite allafall. Jag har börjat min pratik, på en resturang i Timrå. På tisdag ska jag träffa han som hjälpte mor att odla fram mig. Känns lite både och. Hur hälsar man på någon som betytt så pass mkt i en liv sen bara skitit i en? Hur ska man behandla dom?  Hur ska jag prata med honom? Ja hur i helvete ska allt detta sluta.

Ja jag åker allafall snart till Norge. Synd bara att jag inte kan stanna där. Det känns som att jag hör mer hemma där än här. Ingen verkar bry sig ut elr in när det gäller mig, ingen finns där för mig när jag behöver dom som mest. Alla är bara så jävla upptagna med sina äckliga liv. Faan för er. Ni kunde väl ha sagt det att efter några år så kommer jag totallt skita i allt vad du heter, jag kommer aldrig mera ringa dig, jag kommer inte ens hejja när jag ser dig men vi kan bli kompisar tills dess? Tycker ni att det låter som en bra deal? Dra åt helvete med er säger jag bara.

Jag vill bara att ni ska fatta hur mkt man kan såra en människa genom att inte bry sig om den. Känns som grundskolan all over again.

Dagens låt : Extreme - More then words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0